Jasna2c II zlot pojazdów zabytkowych - Jasna2c


|| ZLOT POJAZDÓW ZABYTKOWYCH

 

  • 2_zlot_1
  • 2_zlot_22
  • 2_zlot_2
  • 2_zlot_4
  • 2_zlot_5
  • 2_zlot_7
  • 2_zlot_8
  • 2_zlot_9
  • 2_zlot_10
  • 2_zlot_11
  • 2_zlot_12
  • 2_zlot_13
  • 2_zlot_14
  • 2_zlot_16
  • 2_zlot_17
  • 2_zlot_18
  • 2_zlot_20
  • 2_zlot_21
  • 2_zlot_25
  • 2_zlot_26
  • 2_zlot_27
  • 2_zlot_29

 

Podczas II Zlotu Pojazdów Zabytkowych w każdej kategorii można było znaleźć prawdziwe perełki motoryzacji. (…) Fani sportowych klimatów oblegali m.in.: Chevroleta Corvettę z 1985 roku, Chevroleta Camaro z 1978, Fordy Mustangi I i II generacji, Volkswagena Karmanna Ghia czy piękne coupe BMW 6 E24. Nikt obojętnie nie przeszedł obok potężnych krążowników szos – Chevroleta Impali czy Cadillaców, w tym Eldorado Coupe i Fleetwooda ze skrzydłami jak rakiety, ale uwagę zwracała też maleńka torpeda – Autobianchi Lancia A112 Abarth oraz Mini Morris. Przedwojenną epokę reprezentowały DKWF8 i Citroën Traction Avant. Z tej drugiej marki pojawił się też rzadki DS w nadwoziu kombi oraz Citroën H – furgon Jeff Burgera. Nie zabrakło oczywiście rodzimych aut. Były Fiat 125p, Syrena 105, Warszawa „Garbuska”. Licznie reprezentowana była brać motocyklowa. Tu brylował m.in. BMW R-12 z 1938 roku, Jawy, Pannonie, stylowe „emzetki” – starsze i młodsze. Długo można by wymieniać, ale lepiej popatrzeć na zdjęcia i poczuć ten klimat. Kto nie był ma czego żałować.

 

Przemek Skoczek
 
Linia Otwocka